У зв’язку зі змінами в організаційній структурі університету та
відповідно до рішення Вченої ради університету від 03 вересня 2021 року
(протокол №1) оновлення відомостей на сайті не здійснюється!
Переглянути відомості про оновлені структурні підрозділи можна за посиланням:

fmif.npu.edu.ua

   

 

ПАСПОРТ СПЕЦІАЛЬНОСТІ 13.00.02 - Теорія та методика навчання(математика)

І. Формула спеціальності:

Галузь педагогічної науки, яка досліджує цілі, зміст, методи, засоби, організаційні форми навчання математики в різних типах навчально-виховних закладів, принципи управління навчально-пізнавальною діяльністю у навчанні математики.

Напрями досліджень з цієї спеціальності визначаються класифікаційними ознаками, наявність яких в об’єкті та предметі дисертаційного дослідження є обов’язковою умовою для даної спеціальності.

Класифікаційні ознаки спеціальності:

  • за рівнем організації педагогічного процесу: шкільна освіта, професійно-технічна освіта, вища освіта, дистанційна освіта;
  • за об’єктами педагогічного впливу: учні, майбутні педагоги, спеціалісти;
  • за структурною складовою педагогічної науки: прикладна дидактика;
  • за галузевою складовою педагогічної науки: (за галузями підготовки спеціалістів): предметна педагогічна і галузева освіта: навчання математики;
  • за характером досліджень: прикладні;
  • за психофізичним станом суб’єктів освіти: суб’єкти освіти в нормі; суб’єкти освіти з особливими потребами.

II. Напрями досліджень:

  • розвиток теорії і методики навчання математики в Україні;
  • мета навчання математики в навчальних закладах різних типів;
  • психолого-педагогічні основи навчання математики в сучасних навчальних закладах;
  • розроблення змісту навчання математики відповідно до потреб суспільства та розвитку науки;
  • сучасні комп’ютерно-інформаційні технології в процесі навчання математики;
  • формування наукового світогляду учнів і студентів у процесі навчання математики;
  • розробка технологій розвитку творчих здібностей учнів і студентів у процесі навчання математики;
  • створення системи дидактичних засобів з математики та методики їх комплексного використання;
  • організація самостійної роботи учнів і студентів у процесі навчання математики; гуманізація і гуманітаризація процесу навчання математики;
  • індивідуальний та диференційований підхід до учнів і студентів  у процесі навчання математики;
  • міжпредметні зв’язки та їх реалізація у процесі навчання математики; позакласна і позаурочна робота з математики;
  • розробка методики формування понять, умінь і навичок учнів і студентів у процесі навчання математики;
  • удосконалення форм і методів навчальних занять у різних типах навчальних закладів; методика навчання учнів розв’язування математичних задач;
  • проблеми створення та використання сучасних підручників, навчальних посібників з математики, зокрема й з інтегрованих;
  • моніторинг, контроль та оцінювання результатів навчання математики у середніх та вищих навчальних закладах.

III. Галузь науки, з якої присуджуються наукові ступені: Педагогічні науки

 

Програма-мінімум кандидатського екзамену зі спеціальності 13.00.02  "Теорія та методика навчання (математика)" - Завантажити

   

Розклад  

   

Авторизація  

   

Вакансії в закладах освіти