Відповідно до пункту 1 постанови Кабінету Міністрів України від 26 вересня 2006 року № 1361 «Про надання одноразової адресної грошової допомоги деяким категоріям випускників закладів вищої освіти» та наказу МОН України від 19 грудня 2019 року № 1588 випускники Університету мають право на отримання одноразової адресної грошової допомоги у п’ятикратному розмірі прожиткового мінімуму для працездатних осіб, установленого на 01 січня календарного року.
Адресна грошова допомога надається випускникам денної форми навчання, які:
- навчались за державним замовленням;
- здобули ступінь бакалавра або магістра за спеціальностями галузі знань «01 Освіта/Педагогіка», або ступінь бакалавра, магістра за іншою спеціальністю і галуззю знань;
- та уклали на строк не менш як три роки Договір про роботу на посадах педагогічних працівників у закладах загальної середньої або професійної (професійно-технічної) освіти.
Для нарахування одноразової грошової допомоги випускник Університету до 12 жовтня 2021 року подає документи до організаційно-методичного відділу НМЦ університету:
- Договір про працевлаштування випускників закладів вищої освіти, які навчалися за спеціальностями педагогічного профілю (в трьох примірниках).
- Копію диплома про освіту та додатка до нього.
- Копію довідки про присвоєння ідентифікаційного коду.
- Копію паспорта.
- Копію наказу про призначення на посаду фахівця.
- Копію трудової книжки.
- Копію свідоцтва про шлюб (у разі зміни прізвища).
Виплата допомоги здійснюється в Університеті на підставі наказу ректора до кінця поточного року.
За консультацією звертатися за адресою: м. Київ, вул. Пирогова, буд. 9, ауд 26,
тел:239-30-27, моб: 0970888415