Відповідно до пункту 1 постанови Кабінету Міністрів України від 26 вересня 2006 року № 1361 «Про надання одноразової адресної грошової допомоги деяким категоріям випускників закладів вищої освіти» та наказу МОН України від 19 грудня 2019  року № 1588 випускники Університету мають право на отримання одноразової адресної грошової допомоги у п’ятикратному розмірі прожиткового мінімуму для працездатних осіб, установленого на 01 січня календарного року.

 Адресна грошова допомога надається випускникам денної форми навчання, які:

- навчались за державним замовленням;

- здобули ступінь бакалавра або магістра за спеціальностями галузі знань «01 Освіта/Педагогіка», або ступінь бакалавра, магістра за іншою спеціальністю і галуззю знань;

- та уклали на строк не менш як три роки Договір про роботу на посадах педагогічних працівників у закладах загальної середньої або професійної (професійно-технічної) освіти.

 Для нарахування одноразової грошової допомоги випускник Університету до 12 жовтня 2021 року подає документи до організаційно-методичного відділу НМЦ університету:

  1. Договір про працевлаштування випускників закладів вищої освіти, які навчалися за спеціальностями педагогічного профілю (в трьох примірниках).
  2. Копію диплома про освіту та додатка до нього.
  3. Копію довідки про присвоєння ідентифікаційного коду.
  4. Копію паспорта.
  5. Копію наказу про призначення на посаду фахівця.
  6. Копію трудової книжки.
  7. Копію свідоцтва про шлюб (у разі зміни прізвища).

Виплата допомоги здійснюється в Університеті на підставі наказу ректора до кінця поточного року.

 

За консультацією звертатися за адресою: м. Київ, вул. Пирогова, буд. 9, ауд 26,

тел:239-30-27, моб: 0970888415

   

Розклад  

Електронний розклад (осінь 2021)    
   

Авторизація  

   

Вакансії в закладах освіти